Ahad, 22 Februari 2015

INTRO_BY AISYAH


Terima Kasih Kerana Kesudian Melawat BLOG ini.

Pendahuluan, bagi anda yang baru mengenali Aisyah rawatan dalam pantang (ARDP) ini. ARDP telah menjalankan perkhidmatan bermula dari 2010. Manakala sebelum 2010 ARDP telah menaung di bawah beberapa syarikat yang menjalankan perkhidmatan yang sama.

Untuk/kepada pelanggan yang baru, ARDP tidak keberatan untuk ditemubual di talian mahupun berjumpa sebelum melanggan perkhidmatan rawatan pantang ini.

ARDP menasihati kepada pelanggan baru untuk membaca ruangan PAKEJ RAWATAN & SOALAN UMUM sebelum menghantar pesanan sms mahupun membuat panggilan. ARDP berkemungkinan sedang bertugas jika hari siang, dan hanya berkeadaan lapang pada waktu selepas subuh, petang dan juga selepas isyak. Sekian

5 comments:

yaRt berkata...

pakej2 penjagaan dlm pantang tuh tinggal sekali atau tidak ye?

Tanpa Nama berkata...

tinggal pun ada

ryme berkata...

salam..saya ambil pekej yg 21 aritu..
tq jaga saya dan anak2 ye kak..dr anak nombor satu saya guna khidmat akak ni..ni anak nombor 2..akak ni jaga dr mak hingga ke anak..urut,mandi, pelbagaila..klu ada rezeki lagi. anak seterusnya,akak jaga yek..terima kasih byk2 dr ryme dan family

Tanpa Nama berkata...

Sekiranya due saya seminggu sbln raya,n saya ambil pakej dua minggu,jdi adakah pakej tu di splitkan or bersambung walaupun semasa raya?

Tanpa Nama berkata...

soalan di atas telah dibalas melalui email sendirian

Catat Ulasan